I'm Back !!

Tuesday, November 16, 2010

Lame sudah tak update blog. Hal ini demikian kerana laptop ku ader problem ma ~ Haish..
Xpe2, gini, minggu ni merupakan minggu terakhir aku stay kat rumah memandangkan 20 November ni aku
akan berangkat ke Shah Alam menyambung pengajian undang - undang untuk second semester. Doakanlah yang terbaik untuk Wan Zaleha Zain.Amin ! Sepanjang di rumah, aku cuma banyak menghabiskan masa menonton movie, buat revision sedikit untuk next semester ni dan membantu kakak ipar di kedai nya yang menjual shawl and baju. 


Malu nak cakap, tapi, itulah kebenaran. Duduk di rumah ni membuatkan ku semakin berisi laaa...Adeh...Tak sabar nak balik asrama supaya diriku tidak terus membulat.. Wakakakakaka...


Aku baru habis menjalani ujian MUET ( Malaysia University English Test ) Sabtu lalu di SMK Seksyen 19 Shah Alam. Ok la..Hopefully band 4 and above. Amin ! 



2 November yang lalu, result exam ku keluar..Alhamdulillah la tak seteruk yang ku sangka. Tak dapat dekan 
( 3.7 and above), Just dapat 3.33 only but for this 2nd semester, I will do my best. InsyaAllah. Moga Allah lancarkan pengajian aku. Amin ! :)))))))) Adoyai..I expect 3.5^ but it could be not my rezeki. Takpe2.


P/S : If satu subjek law tu aku tak dapat B+ but A-, maybe my whole poniter be A-. T_T..Huhu





0 comments:

Post a Comment