Hujung Minggu

Saturday, December 11, 2010

Entry kali ni melalut ke Utopia.


Jam pukul 4:44..Cantik nombor tuh.. Bosan ! Walaupun, kerja bertimbun - timbun cam sampah yang x reti reti nak dibuang untuk jangka masa seminggu. +.+"


Camnilah aku tiap2 hujung minggu...2 orang rumates mesti chow balik rumah punye. So tinggal aku dengan rumate budak kelantan  yang sorang ni lah. If bosan, aku online game la.. Takpun , merajin - rajinkan diri ni bukak buku. Tengok, aku bosan sampai bukak buku. Hak. Gila gila.


Aku ni memang la hometown kat Rawang, tapi harammm....x balik2 jugak. Pk gak, balik untuk beberape jam je kot. Baik tak payah beb. Baik ko duk asrama, if de bende tak paham, ko tendang2 je la pintu membe ko. Pergi tanye pe yang patot. Siap boleh bergusti lagi. Ditambah dengan tarian poco poco.Not bad kan? hakhakhak. Tu blom masok gsip2 dari beautiul nara.com lagi. Aisey.. ><


Semenjak dua menjak ni, aku layan je lagu nie. Best tempo lagu dia. Pergi kelas pon ak bawak MP3 semata - mata nak dengar lagu nih. Asal ader chance sikit, ak open lagu ni. Lalalala ~





Susunan lagu dia memang cantik la aku cakap. Ader art. Tak macam lagu sekarang. Merapu -rapu. Takde mane la beb. 

"Aku mentari
Tapi tak menghangatkan mu
Aku pelangi
Tak memberi warna dihidupmu
Aku sang bulan

Tak menerangi malammu
Akulah bintang
Yang hilang ditelan kegelapan "

Ha ! Kan cantik tu.


Merawang ke sana sini.

0 comments:

Post a Comment