Perlu Ke Pendidikan Seks ?

Friday, December 10, 2010

Aku rasa ini bukan entry lucah.. perlu ke pendidikan seks?

Sebelum tu aku nak tanya, dari mana korang belajar tentang sex? Siapa yang perkenalkan sex kat korang semua. Tipu la kalau nak cakap korang tido lepas tu tiba-tiba dapat hidayah dan esok terus tahu semua ilmu tentang sex.. grr..

Seyes ni aku tanya, dari mana korang belajar pasal seks?

Jadi sebelum korang pergi kursus kawin ke aku agak ramai yang dah tahu apa itu sex, apa itu tetek dan conec, apa itu hubungan 2 hala, apa itu melancap, apa itu penggunan timun dan terung.. apakejadah kaitan timun dan terung nih??? argh..

jadi dari mana korang tahu semua benda ni? Dari mana?

Dari mana aku tahu semua benda ni??? mesti korang nak tahu kan? Aku belum kawin lagi, kursus kawin lagi la tak pernah pergi. Nak cakap aku belajar dari kelas agama memang sah-sah la aku tipu..

"manusia memang ada perasaan ingin tahu yang tinggi" itu prinsip yang aku aplikasikan dalam kehidupan.

kalau ada pendidikan seks kat sekolah-sekolah korang pasti ke budak-budak tak bereksperimen dengan ilmu pendidikan sex ni? Kalau aku zaman sekolah eksperimen bedah katak, balik rumah aku ambik katak dan operate guna pisau lipat. seyes aku tak tipu.. Abis tu kalau budak-budak yang belajar pasal pendidikaan sex ni agak-agak diaorang balik rumah terus buat eksperimen seks ke?


Aku cakap pasal benda ni sebab hari ni da discussion pasal tajuk crime kat kelas. Next week discuss pasal sex education lak. Cet !

perlu ke pendidikan seks ni kat sekolah-sekolah? kalau takde pendidikan seks gerenti la budak-budak yang berperasaan ingin tahu yang kuat akan search guna google dan taip perkataan "seks".. Dan gerenti la diaorang tengok cerita lucah lepas tu.

Tiba-tiba aku teringat kat adik sedare ak yang darjah satu.. Beliau tanya "orang beranak keluar ikut punggung ke Wan?"

argh.. nak jawab salah, tak jawab salah.. dem dem..

=.="

1 comments:

H.A said...

cube tanye atok n nenek zaman dulu..takde pendidikan seks pon pandai je..hehe..ok zaman dah berubah kan..tapi kita jangan terover advance dr diorang ni..pendidikan seks perlu cume nama PENDIDIKAN SEX boleh tukar ke nama yg lebih cantik sket.....hehe..by de way kelakar soklan last tu :)

Post a Comment