MtcMaxis,MtcCelcom,MtcDigi

Sunday, September 26, 2010

Kegembiraan tahap Gaban
Yeah !! MtcMaxis dah habis. MycCelcom pun dah tewas. Ha, tinggal hang sorang ja MtcDigi !! Nantikan hamba pada hari Rabu nanti pukul 9 bertempat di gelanggang perlawanan Dewan Sri Budiman. Huh! Eheh, ape plak la yang aku melalut ni. Ape pulak Maxis, Celcom, Digi ni. Tak....sebenornye MtcMaxis tu paper Library and Information Skills, MtcCelcom tu paper Intro to Law 1, MtcDigi tu paper Government & Politics. Pejam celik, pejam celik, stay up - stay down hari2......dah nak habis semester 1. Sekejapnyer. Tidakku terasa sebagaimana yang selalu aku rasa N dok hadap makan nasi N lauk yang jual kat Dataran Cendekia yang dekat ngan Kolej Mawar haku nih.

So far, alhamdullillah ler aku dapat jawab dengan baik. Walaupon banyak dugaan yang aku harus tempuh macam menempuhi cabaran dekat medan perang tuu! Hehe. Aku harap aku dapat score semuanyer nanti. MtcDigi, tolonglah senang cikit/ciput ko punyer paper. Aku taknak kene repeat dowh. Cam cilake. Aku tak takut dengan ko MtcDigi, aku takut kat bapak aku. Anaiya nanti kalo aku kene repeat balik. Sob sob sob. So pleaseeeeeeeeeeeeeeeeee.. Okok?

Ok, kite masuk story lain. Ha, habis dengan jayanye nanti menjawan eh menjawab paper MtcDigi nanti, 01 hb Oktober nanti aku bakal kehilangan abang tersaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaayang di dunia ni. :(
Yelah, dah sampai seru, kawin dowh. Wa !!! Xde le tempat aku nak story cerita - ceritun kat dia nanti. Tak bleh dah kitorang nak smackdown nanti macam selalu ( wrestling2..kikiki). No PS anymore, XBOX and what so ever. Tet! Takde dah. Nehhi. Ape pon, aku terime je harakat eh hakikat ( tersasul lak ) yang abang aku dah nak kawin............................................................................ ( 12 harakat tuh)

Orait, sampai sini je. Nanti aku update lagi. Cerita baru. Cerita lama pom okey gak. Nak dengar cerita aku sikit lagi nak kene culik?? Hmm..next entri okey?

0 comments:

Post a Comment